torsdag 9. januar 2014

Skoledag ble til delvis sydag

Jeg stresset veldig i morrest, og fikk levert Isak i bhg slik at jeg selv var på skolen rett over kl 08. Og hva skjedde der? Jo... Ingenting! Det faget starter ikke opp før neste torsdag, haha :-) Kan vel fortsatt skylde på ammetåke... Så da dro jeg på biblioteket istedenfor og lånte noen bøker jeg trenger, og på bokhandelen og svidde av noen sure penger på flere bøker.

Vel hjemme satte jeg igang med å sy en bukse til Isak. Den er i str 86, mønsteret er fra heilt spesiell og jubel. Jeg håper den passer, jeg la til litt sømmonn siden jeg sydde den i babycord istedenfor elastisk stoff. Fisken er et symerke fra stoff og stil.



Jeg har også sydd et par bodyer til i bambus, det er visst meldt kaldere her i Trondheim. Og da er bambus gull verdt for en liten gutt som ikke kan bruke ull pga atopisk eksem :-) Mønsteret her er også fra heilt spesiell og jubel, jeg elsker den boken!





1 kommentar:

  1. Ei gave i fanget å få ledig tid slik :-) Så fine ting du lager :-)

    SvarSlett