onsdag 29. januar 2014

Sytreff

På mandag var jeg på sytreff på gulhuset på voll gård. Det var kjempekoselig! Ser fram til flere treff framover :-)

Pga at gubben hadde endret innstillinger så kameraet, så får jeg ikke lagt inn alle bildene jeg tok av guttungen med klærne på, men her er iallefall noen. Jeg fikk sydd ferdig en genser som har ligget uten ribb en god stund, og så ble det en bukse som matcher en av genserene jeg sydde tidligere :-)

Buksen sydde jeg i str 92. Isak bruker egentlig str 86, men på grunn av ribben nede så går det greit med en størrelse større, så varer buksen lengre også ;-) Mønsterene er som vanlig fra Heilt spesiell og jubel.




2 kommentarer:

  1. Kjempefint sett! Fint med brunt og grønt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :-) Syns det er greit med litt klær som ikke skriker Disney biler og slike ting.

      Slett