onsdag 18. januar 2012

Bodyforsøk

Da har jeg prøvd det også, jeg syns det er morsomt å prøve litt forskjellig. Og nei, jeg er ikke gravid!
Lurte på om jeg skulle skrive dette innlegget, med tanke på mas om akkurat det temaet. Men så har jeg ikke så mye venner og familie som er innom da (som jeg vet om!) =) Så da tar jeg sjansen alikevel. Det er så mange rundt meg som er gravide om dagen, så om jeg greier å finpusse sømmene litt (les: ikke bomme på kantingen med 5 mm!), så kanskje jeg skal ta sjansen på barselgaver etter hvert? Jeg er så sta, jeg gir ikke bort noe jeg ikke er 100% fornøyd med.

Str 56. Oppskrift og forklaringer finner du på http://www.leirfivel.com/



3 kommentarer:

  1. Synes den så veldig fin ut, men nå kan jeg ikke se sømmen da, hihi. Men morro å se at du syr også! Er enig i at endene på siklesmekkene er vanskelige å få til, men det kommer seg alltid etterhvert:)

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Den ser fin ut ja, helt til man ser sømmene, hehe. De var sydd med falsk overlock, nå har jeg kjøpt meg tvillingnål (og endelig fått den til å funke med min kranglete AEG symaskin), så neste forsøk tror jeg nok blir bra. Har allerede prøvd å kante en arm og det ser bra ut =)

      Slett
  2. syns det såg ut til og vera ein fin body, mykje fint du syr:)

    SvarSlett