lørdag 4. februar 2012

Bodyforsøk nr 2!

Da ble jeg endelig ferdig med bodyen (etter å ha knekt en tvillingnål i forsøket...)
Ble faktisk for en gangs skyld fornøyd nå, det skal litt til! Det eneste jeg kan sette fingeren på er at sømmen på kantingen på forsiden er litt skeiv (se nederste bildet). Jeg tok utgangspunkt i mønster fra Ottobre 1/12, men skjønte ikke helt monteringen, så det ble en liten vri på forstykket.

Grunnen til at den ble halvveis grå er at maskinen kranglet med jerseystoffet, det ble alt for tynt og maskinen bare dro det ned til undertråden. Syns det ble litt tøft alikevel jeg da =)

Ottobre 1/12, str 62

3 kommentarer:

  1. Synes den ble veldig stilig:)

    SvarSlett
  2. Kjempekul. Likte denne veldig godt.

    SvarSlett
  3. Så herleg ein body! Flotte stoffkombinasjonar, og eg synes du har klart syinga flott, eg! Og tvillingnåler er berre å kjøpe fleire av i slengen, det er fort gjort å knekke dei (sjølverfart ;-)

    SvarSlett