fredag 24. februar 2012

Sniksying mens jeg venter

Sydde på arm nr 2 på denne mens jeg ventet på at Office skulle bli installert på pcen på rommet (Bachelorkroken min de nærmeste dagene, IKKE smart med tanke på at symaskinen står der også ;-) )
Neste gang skal jeg stille sømmen litt mindre, den sto på 4,5mm, men jeg syns den ble litt for stor. Hadde det vært meg som skulle hatt på den her da jeg var mindre hadde jeg nok hylt og skreket over klumper, haha. Men nå tror jeg jeg var litt ekstrem på klumper, bretter og krøll da.
Jeg har lagd den etter mønster fra Minikrea, og det skal være str 56/62, men jeg syns den ser så stor og lang ut. Ifølge målene på feks ellos.no og H&M er det ca str 62 i bredden iallefall.
Skulle hatt en body for å kontrollmåle tror jeg.

Denne tror jeg faktisk blir bra nok til at jeg tør å gi den bort! Mon tro om det dukker opp ei jente etter hvert? Foreløpig er det bare gutter på vei blandt de jeg kjenner :-)




2 kommentarer:

  1. Flott blogg! Og gratulerer med ny maskin ;) Godt utstyr er halve jobben!

    SvarSlett
  2. Kjekt med overlock!
    Bodyen ser flott ut, og det stoffet er jo nydelig:)

    SvarSlett