tirsdag 21. februar 2012

Stille før stormen

Symaskinen min var i Stavanger i kveld :-D
Er jeg heldig får jeg den på onsdag, hvis ikke blir det iallefall på torsdag! Jeg har ikke rørt den gamle maskinen siden den bodyen jeg sydde, og har heller ikke strikket noe.Ikke har jeg skrevet så mye som jeg burde på bacheloren heller, men i morgen skal jeg på skolen å sitte der å skrive. Det er ikke så lett å skrive hjemme med to gutter som har vinterferie, og en mann som har nattevakt og okkuperer soverommet der skrivepulten min står (kanskje like greit, i og med at alle sygreiene ligger der også!)

Jeg fikk forresten pakke i posten i dag, 6 dagers leveringstid fra Los Angeles syns jeg ikke er så verst altså :-)

Interlock fra http://www.printknitsstudio.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar